Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Feb 2025 15:59:57 +0200

Tere!

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/04670 
aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Randvere küla, Hoburaua tee 8 // 
Teeääre tee 8 (Kanalisatsioonitoru) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 36 lg 5

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27278417>  (menetlus nr: 
476638), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 07.03.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (EDE LAIDRO) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister